tisdag(fisdag om ni frågar mig)



lilltrollet fick komma hem idag! Operationen hade tydligen gått bra, frånsätt att dom hade svårt att få hennes blodkärl att sluta sig, så hon hade blödigt en del, men det fixade sig och nu får vi bara hoppas att allt får läka och att hon slipper ha så ont! :) <3

Ja jag tycker att dagen har varit en riktig fisdag, man börjar känna sig som en riktig ensamvarg bara av att vara hemma två dagar i rad! :O helt ensam också eftersom milou har varit hos zalina idag.

men nu hade jag tänkt städa mitt rum och efter det blir det mer pluggande! ;) skit kul(NÄJ!!!) men måste göras! ska till skolan imorgon och efter det så är det ju lov igen:D lycka !!

see you!

Kommentarer
Postat av: KARIN

Skönt att de gick bra för lillskrutten!!!!:)

Du, när skulle du bort till mikaels stuga, var de på fredag till söndag eller när var det:)? tänkte bara så man vet när du är hemma!:D

2010-03-30 @ 17:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
text-decoration: none;