Just nu....

Ja som ni nog har märkt så har jag inte varit vidare aktiv på sista tiden! Iallafall inte  här på bloggen.

Förra veckan vart det en himla massa plugg och jag hade inte tid för så mycket annat. I helgen har jag njutit av att vara med kompisarna och älsklingen!


Idag har man varit hemma tsm med den här knasbollen
som tom började skälla åt mig för att jag lät som en man....

Men jag har på något sätt lyckats dra på mig en väldigt oönskad förkylning och låter nu mera som en man! Så idag har jag stannat hemma ifrån skolan och bara försökt kurera mig. Därför blev jag även tvungen att avboka min tid på make up store. hade beställt tid för att använda mitt presentkort och bli sminkad och få köpa smink.

När ja ringde till dom imorse för att avboka så trodde hon nog att det var en man som pratade. Men tror nog att hon förstod när jag sa att jag hade blivit sjuk.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
text-decoration: none;