Fy tusan så jag njuter just nu!!!

Det går faktiskt inte att beskriva hur bra allt känns just precis nu! :D jag sitter här i min säng ny solad med mitt alldeles egna påskägg brevid mig(man blir ALDRIG för gammal). Jag hade just tänkt trycka igång Håkans bar på kanal5 play!

Efter det hade jag tänkt ta och städa rummet, packa lite och sedan hoppa in i duschen. Jag tar ju nämligen min lilla väska och mina byggkläder med mig och beger mig till gimonäs imorgon. Därifrån följer jag med älsklingen ut till Hörnefors till på måndag :) Jobbar hos mickes pappa på tisdag och onsdag så då blir det till att sova hemma på gimonäs från måndag till onsdag :)

Nä nu ni ska jag Fortsätta njuta av mitt PÅSKlov!

Den här låten gjorde mig lika lycklig imorse som nu ikväll! Jag är kär!

Hey, soul sister - train



spärra ut näsborrarna- check
kisa med ögonen- check
gör cp mun-check
Höj den ena ögonbrynet för att få den där rätta vårlooken- check

Resultat: nämen titta barn, det blev visst en emelie :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
text-decoration: none;