då vare lá måndag igen då!

Amen tjenare kompisar!

Helgen blev en massa mys med älsklingen som kom hem i lördags. Tog det bara lugnt med famlijen här hemma i lördags och åt en massa go mat.

Igår tog vi en promenix tsm med mamma till hallen och tittade på systers innebandy match. jag kan inte göra annat än att skratta åt micke, när han sitter och kommenterar deras match. Dom är lixom 10 år och han sitter och jämför dom med sig själv! haha du är bara för underbar. Lika kul är det att titta på alla små tjejer som blir ÖVERLYCKLIGA när dom gör mål! haha!!

Följde ialf med han hem igår, blev till att träffa lite människor på CH. Somnade döds trött igår och imorse var det inte alls lätt att kliva upp, men jag gjorde det och knatade iväg till dansen.

nu kom familjen hem så nu tänkte jag ta och laga lite mat och plocka diskmaskinen, sedan blir det till att skriva svenska och bygga lite hus i CAD.

Nu vart jag super måla sugen, tur man får måla av sig imorgon på skolan då:]


see you!

Kommentarer
Postat av: Anja

Hej på dig mitt gudbarn. Vill bara säga att jag saknar dig och hoppas att du mår bra? Läser din blog ibland, du skriver så härligt och din gamla faster får sig ett leende ibland. Sköt om dig...Kram kram

Ps grymt snygg tjej du blivit, pappsen får väl låsa in dig snart ;-)

2010-03-28 @ 22:51:28
URL: http://hemmahosanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
text-decoration: none;