mitt påsklov

Kom hem från micke igår ,efter att ha tillbringat en vecka med han, med skoter åkning, filmtittande, kortspelande, jobbandes och data sittande .Har haft det kanon mysigt, men som man brukar säga, borta bra men hemma bäst.

Blev till att vara med Rebban, Erran och Marran igår kväll. Tog det bara lugnt och gick till konsum och köpte lite att äta till filmerna vill skulle se. Blev så olika och flickan från ovan. Såg flickan från ovan tidigare under lovet som jag somnade hyfsat snabbt och vaknade vid halv tre av att jag och marran skulle gå hem i regnet(erran fick migrän och gick hem några timmar tidigare, hoppas att hon är bättre nu!)

Möttes av ett påskägg och pengar som mamma hade lagt på sängen, pengarna var från söt morfar och ägget från mammsen. Jag somnade på två röda när jag la huvudet på kudden och har sovit som en stock!

Har legat nerbäddad i sängen hela dagen och är super förskyld! + att jag nyss ha börjat me nå ny medicin som gör mig illamående och har börjat känna hur jag börjar bli lite orolig i kroppen, kommer kanske bli värre innan det slutar igen och medicinen börjar verka som den ska :P

Tänkte försöka städa upp på mitt rum nu och sedan blir det kanske till att såga till mina tavellister och piffa till dom lite med saker som jag köpte förr förra helgen tillsammans med mamma! :)


såg att syster min hade lagt in lite bilder på min dator!
älskar dig bruden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
text-decoration: none;