Livet leker!

Har nyss kommit ur duschen tsm med älsklingen. Tog en skoter tur idag och shit så blött det är ute! körde mot sörmjöle men vände efter ett tag, är inte så himla kul att köra när det är så här ute! Träffade hans morbror och kusiner när vi var ute och körde så vi satt och solade där en stund.

Nu ska jag snart gå in och hjälpa micke med maten för jag börjar känna att jag är lite hungrig nu, haha typ första gången sedan vi kom hit! Kan säga att jag värgar hoppa upp på en våg just nu! men det är väl så det ska vara under påsken?!

ville iallafall säga att jag lever och mår toppen här i hörnefors! Jag känner mig långt ifrån less på älsklingen utan fortsätter bara bli mer och mer kär, trodde inte det gick, men tygdligen så går det! Och det är en underbar känsla att älska någon såhär mycket! Annorlunda, men underbart!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
text-decoration: none;