Godkväll på er!

Ni får det här inlägget iaf, datorn dog medans jag la upp det!

Hejhej!
Ligger i sängen som vanligt! Har som börjat känna att det är mig grej sådär innan och en stund efter middagen.
Ska snart byta om till träning, känner mig väldigt taggad att få springa ur bena lite, men samtidigt orolig eftersom att jag nyss åt mat! Är verkligen aldrig kul med magkramp när man har tänkt sattsa jävel!

När jag kommer hem blir det till att smaka lite på pappas äppelkaka med glass som han hade bakat idag! Den biten lär sitta fint! Ni ska bara se hur den ser ut, som värsta profft bakverket!

Ni får bild imorgon ist eftersom att allt kruppar sönder! funkar inte att lägga in dom!

God natt på er, bättre uppdate imorgon!

Kommentarer
Postat av: m

träna mitt i natten?:O

2009-09-29 @ 17:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
text-decoration: none;