Vi-timme och jag står för fikat

Jo ni, igår blrv det ju till att baka kaka när jag kom hem. Jag och victor hade fika till fika timmen idag så jag bakade falsk äppelkaka eller kalla det för lyckselekaka som Veronica kallar den.

Just nu sitter jag och njuter över att få veta vilka dagar vi är lediga efter lovet och vilka lektioner som vi inte kommer att ha!

Idag ska vi börja med ett nytt ämne, RIT-teknik. Fick ett gott skratt på bussen eftersom att Isa trodde att det var so och att vi gick igenom olika riter inom olika religioner! hahah tyckte det var en riktigt söt tanke. Men nä så kul ska vi inte ha, vi ska titta på ritningar och lite annat får hoppas att det blir kul.

nä ni ha det bra så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
text-decoration: none;