nakna kocken?!

Hey there, nu är magen mättad med omelett! Oj så duktig jag var, det blev köttbullar och philadelphiaost omelett! kan ju lova att det va göttarns! Mikael undrar om det är jag som är nakna kocken, man kan ju börja fundera på det! Fast kläderna är på när jag lagar mat! jag lovar er!

Nu har jag tänkt hoppa in i duschen och sedan blir det till att plugga, om om tid blir över kanske jag bakar något smarrigt till familjen! Men vi får sehur snäll jag är?!

Ni får ha det så bra så länge!



Vi säger som att valken på min hals inte alls förstörde bilden!



Kommentarer
Postat av: karin!

hahah vi låtsas att min reetard-min och bullen i mitt hår inte förstörde bilden;)

2009-10-07 @ 14:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
text-decoration: none;