Kvalitetstid med karranbarran min!

Skoldagen flöt på sakta men säkert, tillslut slog klockan 14.30 och jag följde Isak till bussen. Efter det strosde jag runt lite på stan och jag var så duktig så att jag tog mig upp på clasolssons och köpe nya uppladdningsbara batterier. Det har ju bara tagit mig snart ett år att få tummen ur och göra det, men nu är dom äntligen köpa och nu kan ni vänta er betydligt mer kamerabilder och mycket mindre mobil-bilder.

Sätt inte i halsen nu, men eftersom att min mobil har fått agera kamera under en tid så har jag ca 1400 bilder på den! Helt sinnessjukt om du frågar mig!

Efter att jag hade strosat runt i lite olika affärer ett tag så ringde änteligen en sööt karran på min mobil och jag mötte upp henne. Det va så härligt att bara sätta sig och njuta av lite fika med henne och prata av oss båda två, hon vet att jag alltid lyssnar på henne och hon lyssnar lika bra på mig!

Ikväll blir det till att duscha, läsa min svenska bok och om jag hinner så hade jag tänkt göra något åt mina otroligt fula naglar! kan behöva lite kärlek känner jag!

Nä ni nu ska jag ta tag i läxan! hare så länge!




Tycker inte ni också att hon liknar en vithårig michael jackson?

Kommentarer
Postat av: Anonym

galet va cool man får lov å vara :O

2009-10-14 @ 21:22:37
URL: http://rebeckahahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
text-decoration: none;