kom igen nu tjejer, kör fö faan

Gomorgon! vaknde nyss och käkade lunch, men nu hade jag tänkt attt göra mig iordning för att pallra mig till sävarhallen och hejja fram tjejerna till ännu en seger får vi hoppas!

Känner att jag utantvekan behöver frisk luftjust nu! Så efter matchen tar jag mig nog en tur till Zalina och Markus husbygge. I helgen så håller dom på att lägga takteglet så nu lär det ju verkligen se ut som ett färdigt hus ut till.
inomhus finns det mycket kvar att göra! tro mig! men det ser verkligen ut som ett hus nu. Bilder på huset finns på zalinasblogg.

Nä ni nu ska jag göra mig klar för en cykeltur till matchen! Oj så länge sedan man cyklade!



Gudans vilken saknad atack jag fick efter mina tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
text-decoration: none;