jag tar det lugnt ett tag!

har inte orkat upptadera på ett tag, men jag känner att jag inte har haft så mkt ork till det. Iallafall så hade vi grymt kul igår. Trött var jag när jag kom hem till lilla sävar, jag gick direkt ner på mitt rum kastade mig på sängen och sov till middagen. Efter middagen gick jag ner och la mig igen och sov till lite över nio. Vet verkligen inte vart tröttheten kom ifrån.

Nä jag väl tog mig upp på övervåningen så satt jag och pratade med biggan och Zalina en lång stund och det var riktig mysigt, sen kom Markus hem och satt och pratade lite mer med han. Efter det gick jag ner på mitt rum och satt vid datorn ett bra tag. Vaknade vid 1 imorse och klev upp ochla mig vid teven ett tag sedan gick jag ner och la mig igen.

Tog mig i kragen och hoppade in i duschen och smikade mig och så eftersom att vi skulle hem till kussarna och fira Lydia som fyller 11 och Emanuel som har fyllt 18. Rigtigt trevligt vare, blir ju som en del snack om bygg och lärarna och man kan ju aldrig hålla sig för skratt när lydia är i närheten och verkligen inte när hon har fått socker i sig. Nästan så att hon klättrar på väggarna!

Men har fortfarande inte fattat vart all denna trötthet kommer ifrån, är fortfarande trött! Kan det ha att göra med alla mina sena kvällar på veckorna?!

För tillfället sitter jag och lyssnar på fin musik och klickar runt på lite olika bloggar och jag har just  bestämt mig för att ikv kommer jag att göra en ny design till min egna blogg, får ju se vad ni tycker om de, men känner att jag måste göra något lite mer höstigt och trevligt!

Bilder ifrån bodaborg och kvällen kommer såfort jag har satt mig vid stationära datorn!
Hare gött så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
text-decoration: none;