inlägg 222

Godmorgon får jag väl lova att säga! Själv kom jag nyss till skolan, eftersom att jag missade bussen idag. Missade datan men kom i tid till lång håltimmen. 

Träffade nyss sofia och josefin ifrån bp2h och dom planerar att våra klasser ska fara till bodaborg på fredag, vore ju inte så dumt om du frågar mig, men vi får vella se hur det blir!

Matte snart, jag tror att vi får tillbaka provet så jag hoppas verkligen att jag klarade det!! Annars så börjar vi med nytt kapitel idag så det blir bara att hänga med ifrån början.

Dessutom taggar jag sönder att äntligen få träffa karran idag efter skolan! var så länge sedan nu!

jamen nu ska jag ta och pallra mig på mattelektion! Vi höres små pezar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
text-decoration: none;