Honungste!

Goddagens!

Nu sitter jag vid köksbordet och funderar vad min stackars kropp ska kunna få i magen. Jag vakande nämligen i paink när jag tittade på klockan och den visade 12.30! Vakande och kunde knappt andas, ont i huvudet och hosta på det. Det känns som att jag har sprungit rakt in i väggen!

Så just nu har jag gjort honungs te' och får se vad jag hittar för något att äta till. När jag har lyckats förda mig själv måste jag börja med lite olika läxor bla matte och svenska! Det är väl det som min lediga da kommer att gå till! Får väl se om jag blir hemma imorgon också, skulle inte kunna gå till skolan såhär, tror att jag får mer gjort hemma isf!

Vi hörs mer under dagen!



Tänk om det kunde få vara sommar iallafall ett tag till!


Kommentarer
Postat av: erikaa

hahaa,inte okej bild!

2009-10-06 @ 20:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
text-decoration: none;