heja sverige!

Just nu känner jag mig som den fetaste nörden som finns! Jag sitter vid två datorer, känns som att jag typ försökte dra ihop lan men slutade med att jag blev själv, så fail på mig!

Tjejerna spelade verkligen grymt bra idag, men det är så jäkla synd att dommaren inte alltid kan vara rättvis! och det sista skit målet som dom fick sög ju verkligen, spelat var hela tiden på dera mål och om inte dom hade fått det där skit målet så tror jag nog att vi hade kunnat ta hem det där! Men som sagt det är bara till att va pist of ett tag och sedan komma igen! atchen slutade 3-4 till övik.

Markus och grabbarna har hunnit lägga nästan allt taktegel och det blir så fint! Det är så kul att få se hur snabbt det går!

Nä ni, nu har jag tänkt gå upp och ta min andra kopp kaffe för dagen och käka en och en annan av pappas master pice chokladbollar!


Jag vet fortfarande inte vad som händer och det börjar faktiskt bli jobbigt nu, det här gjorde det ju inte lättare!


Kommentarer
Postat av: karin!

nämen kaffe, vad är detta!? :D BRA DÄR!

2009-10-11 @ 01:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
text-decoration: none;