Nu är det dags för fredags MYYYS!!

Äntligen Fredag igen! Men blir en lugn helg för mig, blir till att sitta hemma och mysa efter förra helgens bravader, som Markus så fint kallar det!

Dagen har i allafall flytit på ba fint! Hade matte första lektionen och efter det BYT i tre timmar, fixade nästan klart våran bock och hade genomgång inför provet på Tisdag så det blir säkert bra! Hade ett sjukt långt hål mellan BYT och Engelskan så, jag Nina och Veronica pallrade oss iväg till ica och köpte Kladdkaka och sprutgrädde! Bilder på det kommer!

Efter engelskan slutade det med att jag, Isak och Veronica fick sällskap av Evert ner på stan. Han skulle köpa nå grejs på The Store så snälla som vi va följde vi med. Isak skulle köpa en pressent till en i familjen så jag och Evert va snälla och följde med Veronica till busstationen så att hon hittade rätt buss till Bullis. Sedan var det typ nästan bara till att hoppe på bussen hem.

Nu hade jag bara tänkt ta det lugnt, upptäckte att jag är super trött! Så just nu tänkte jag väl nörda lite spel på datorn(Mafia wars, ice och senare blir det väl till att se någon film. Vi får se vad det blir för något kul.

Ni får ha det så bra, ni övriga fria människor!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
text-decoration: none;