för den som ville veta :]

TESTET BÖRJAR: 02.10
1. Ditt namn? - Emelie
2. Ålder? - 16
3. Vart bor du? - h-sund och seavar
4. Bor tillsammans med? - mamma, pappa, låtsas pappa, låtsas mamma, hel systrarx2, halv syster, låtsas systerx2 och låtsassyters kille:P vi är två mkt små familjer
5. Husdjur? en hund och en mindre grupp systrar
6. Färg på ditt hus? - typ ett grått och ett vitt
7. När är du född? - 930826
8. Klass? - BP1H
9. Vilket år tar du studenten? - 2012 tror jag?
10. Något jobb? - behövs inte, pappa är värd miljoner!
11. När gick du upp i morse? - kl2 :S
12. När ska du sova? - börjar nog bli ganska snart
13. Duschat idag? - nepp faktiskt inte
14. Kramat någon idag? -  typ ganska många
15. Pussat någon idag? - min spegelbild;)
16. Vad har du ätit idag? - en välbehövd tacos och fick ett par godisar av erran
17. Dagens klädsel? - mysig
18. Dagens smink? - vanligt
19. Dagens sötnos? - hihi syster 
20. Dagens roligaste? -  får bli "filmkvällen" med erran!!

SOCIALT
21. Har du många vänner? -
jadå:)
22. Hur många har du kysst? - vette tusiken
23. Vem kramade du senast? - mamma tror jag
24. Hur många har du haft sex med? - har grömt räkna:O
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - ingen hoppas jag:S
27. Har du pojk-/flickvän? - så ensam man kan bli;(
28. Vem pratade du med i telefon senast? - hm, tror att det va erran
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - emma undrade vad jag gjorde :)

FAVORIT
31. Film? -
vet faktiskt inte
32. Låt? - just nu spelas det nog mkt metal för min del 
33. Mat? - tacos, no doubt
34. Dryck? - mjölk!!!
35. Färg? - Brun och grön tror jag nog
37. Stad? - umeå ftw
38. Land? - Turkiet
39. Ämne i skolan? - HAL= hus och anläggning
40. Människa - jag har många favvisar! 

SENASTE
41. Personen du tänkte på? -
oj, vet inte
42. Personen du kysste? - om jag det ändå mintes!
43. Gången du spydde? - INGA kommentarer..
44. Gången du grät? - någon timme sedan..
45. Pizzan du åt? - kebabpizza
46. Gången du var i Göteborg? - maj iår!
47. Gången du var i Stockholm? - i Tisdags
48. Gången du var full? - tag sen
49. Gången du var hög? - neverrr

ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt? -
blir nog svart i kombination av vitt (A)
52. Hund eller katt? - har nog öppnat mina ögon för hundar eftesom att man har en
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - olika!
54. Tv-spel eller datorspel? - tv-spel ofc;))
55. Singel eller upptagen? - dyker det upp en trevlig prick så, men trivs bra som singel för tillfället:)
56. Hångla eller ha sex? - beror på:)
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - fålla bli lunar dåe
58. Ragga eller bli uppraggad? - hm,uppraggad tror jag;)
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - BB!
60. Har du svart hår eller blondt? - mer svart än blont :P
61. Har du blåa ögon eller bruna? - brunisar
62. Choklad eller lakrits? - choklad uutan tvekann!!
63. Göteborg eller Stockholm? - götet!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? -  fanta
66. Pizza eller kebab? - pizzza mmh
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - får nog bli de båda i kombination av varandra:)
69. Leva eller dö? - leva lycklig

ANTAL
70. Personer du älskar? -
några spec barn:)
71. Personer du hatar? - jag hatar ingen, jag bara tycker lite mindre bra om några
72. Pojk-/flickvänner du haft? - shit det va ett tag sedan sist, vet inte:P
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - 1(A) eller asså inte idag
74. Glassar du ätit på en dag? - kändes bättre att inte räkna
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? inga..
76. Gånger du haft minnesluckor? - hehe jadu
77. Gånger du varit hög? - aldrig ju
78. Personer du saknar just nu? - några fina människor..
79. Gånger ditt hjärta brustit? - hm, 1 kanske

VEM:
80. Vill du kyssa nu? -
hm..
81. Ska du träffa imorgon? - familjen och lite annat folk
82. Sjöng du senast för? - haha jag sjunger jämt och ständig
83. Hade du senast en msn-konversation med? - doroteabo som hette adam:P
84. Spelade du tv-spel med senast? - helt själv:(
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - har inga planer för det, får väl bli en människa som jag saknar
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - han där uppe :O
87. Förtjänar att dö? - ingen förtjänar att dö!! Men fråganär ju när är det guds tur att trilla av pinnen? :O
88. Är söt? - min syster!
89. Vill du sova jämte med inatt? - hemligstämplat;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
text-decoration: none;