puss på er!

Goddagens!
Skäms över hur sent jag vakande idag, men inget som går att göra något åt! Har varit vaken ett par timmar nu iaf och det går inte i mång knopt inte, men känns som att det inte finns någon anledning till att det ska gå så fort idag. Ska stoppa något i magen och göra mig iordning för att hoppa på en buss in till umeå. Får se om jag lyckas utnyttja mitt pressentkort på gina eller om det är trögt där.

Sedan blir det väl till att ta bussen ut till holmsund, får se hur det blir ikväll om jag bara blir hemma eller om någon är på att göra mig sällskap, känner att jag är lite sällskapsjuk!

Pink- Don't leave me 



Totta näslund - sex fot under

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
text-decoration: none;