hetare kan ingen vara!

Som vanligt sitter jag i sängen med datorn i famnen, men vad gör man inte när man kommer hem efter skolan?

Matteprovet vill jag egentligen bara riva i små bitar och kasta i elden, ja det gick verkligen piss dåligt! Jag är överlycklig om jag får ett G på det. Aja gjorde mit bästa och svarade på ala  frågor så gott jag kunde. Lite kul va det att jag som typ aldrig blöder näsblod helt plötsligt börjar blöda mitt under provet. Som att jag överansträngde hjärnan eller ngt aha!

På träningen ikväll ska vi få prova nå mjukiskläder och jag hoppas  verkligen att det blir ett par snygga ena. Vi pratade om det igår på träningen och alla vill ha munkjacka med dragkedja så hoppas att thomas hade fixat nå bra!

Nä ni nu ska jag ta och plugga till BYT provet så att jag förhoppningsvis får ett mvg i betyg!



Dom är tyvär inte hetere än dom ser ut att vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
text-decoration: none;