Mando diao- All My Senses

Tjobre!
haha jag och karran upptäcke att vi var ju inte alls trötta igår när jag skrev de förra inlägget. hahah det var ju så grymt många stavfel så att jag inte ens kan räkna upp dom. Vi somande ca kl 6 imorse efter vårat lilla lan. Efter fem timmars sömn så vart det till att äta lunch och gå på en lång promenad. Av någon konstig och nyfiken anledning gick vi in på HG och skulle titta in livsmedels-avdelningen men den var borta och det fanns bara en sketen hyla kvar med några få varor. Vi möttes av en övertrevlig turk som började överösa oss med godis och information om att affären ska byggas om till resturang. hahah men nu sitter vi här hemma igen och tänker på hur bra och soft sommaren kommer att bli med massa bra musik tex Håkan, timo, mando diao, lars winnerbäck!!!
hahah Knutte sitter och håller oss sällskap här framför datorn:)
Jag ska snart till mamma och äta maten och efter det kommer pappa och hämtar mig igen så det blir till att fara tillbaka till seavar. Det känns sjukligt skönt att ha sportlov och jag längtar efter att få sova länge varje dag och bara ta det lungt på dagarna. Vi får hoppas att det blir massa kvällar med tjejerna och jag ska försöka ta mig til h-sund innnan karran hinner fara till sina kussar i ö-sund. men jag får prata med tjejen massor av gånger i telefonen!!

Nä nu ska vi ta och chillingdilling lite till
ha de/ emmerutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
text-decoration: none;