JAG VILL TILL VÄRMEN!!!

Tjobre!!

Nu sitter jag här och väntar på att karran ska komma hit till mamma. Pappa kommer snart och hämtar oss, eftersom att hon blev min sov kompis för natten!! Hahah en natt med Benke, inte alls illa!!  Nu böhöver jag ju inte känna mig så ensam ;) Vi får se vad vi kan tänkas hitta på? Kanske hyra en film eller bara chillingdilling. Kändes bra att man har hunnit vara med tjejen innan hon sticker till kusinerna i ö-sund på onsdag. Jag kommer innerligt att sakna henne:D Men jag har ju turen med mig för marran, rebban och erika sticker ingenstans så får försöka att träffa dom så mkt som möjligt!!

Under dagen har jag lidit av min och karrans höst och vinterdeprission. Jag har suttit och titta på hus och lägenheter till salu utomlands!!Jag längtar Så sjukt mkt efter värmen och sommaren!! Så den har hunnit bli en drös kakor istället, för att lätta upp stämningen lite. Efter ett tag så kom karran över hit och joinade mitt lägenhets sökande i utlandet och vi hittade ett gäng go'bitar. Men så smög jag iväg och ringde ett samtal till min lille far och frågade om karran kunde få övernatta hos oss. Klart som korvspad att hon fick det. Så jag kom inspringade till karran med den glada nyheten och hon rusade upp ur soffan och sprang iväg hem och packade saker som kan behövas vid en övernattning.

Så bäst för henne att hon kommer snart för jag står inte ut längre!! ihihii nä men bäst att hon kommer hit och dansar lite tillsamans med mig till MANDO DIAO - DANCE WITH SOMEBODY!!!

nämen när man talar om trollen så kommer dom :D

så nu ska vi fortsätta att dansa gärnet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
text-decoration: none;