ja e tillbax!!!

Hejsansvejsan!
Nu e jag tillbaka efter två veckor hos mamma. Allt är bara fiint och livet leker. Just nu sitter jag och min käre lanarvän karran här och lanar bla msn och mat efter en hel kväll med tjejorna. Eftersom att karran har fyllt år så hade sötnöten bjudit hem oss på middag och fika. Det blev tacos och fransk-chokladkaka. Av oss fick hon en knutt (en gris), två armband, enfotlänk, doft nuffins att hänga i bilen när hon övningskör, en nyckelring och en magnet. Efter presenterna blev det till at spela spelet "helt hysterisk" det blev inte annat en vad det heter!!! Det hela spårade( vi låg dubbelvikta!!). hahah bästa spelet vill jag lova.
Efter att dom andra lämnade oss kring kl 1 så bev det lan för mig och karran, det vill jag lova spårade i mat väg!!1
Vi har hunnit äta ett helt gämg drömmar, en ask gele'hjärta, nära tvåpaket njölk och en burk konserverade mandariner!!
Ja vad ska vi säga?.. vi har kommit fram till att vi lider av höst och vinterdeprission, med symtom att man kan få ett sug efter kolhydrater och sötsaker!! helt sjukt bra så det stämmer in på oss!!

Men mat är ett av livets njutningsämnen så det är bara till att njuta. Speciellt eftersom att det är sista veckan innan vårt fikalöfte drar igång. Det kan jag lova att det blir svårt, menb det ska vi nog allt klara av. När jag far till mammsen om en vecka så blir det till att skaffa det nya gymkortet så att vi kan hålla oss i form till i sommar ;) vi vill ju bli av med våran höst och vinterdepression!!

Det är sjukt skönt att ha lov i en vecka nu!! Ska bara ta det lungt och kanske ta en titt ner till paradisbadet eller så blir det till att åka lite slalom, men,men  vi får se hur det blier med det.

Nä nu får jag ha skrivit klart för denne gången, men ni får ha det så bra.
Jabare!!
empa-bemp-show

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
text-decoration: none;