chillingdilling

hejhope!
Nu sitter jag och chillar till maximus med karran barran här brevid mig, Fät med nice!! Kvällen har artat sig mkt bra och vi är mätta och belåtna!! Haha kände att denna kvällen behövdes för att lätta upp vardagen ;) i morgon bär det av till mammsen och h-sund. Blir till att vara med fina vänner !! Kan bara inte bli annat än bäst!!

Vi började kvällen med att gå och hyra en skräckfilm "The Eye" men vi har inte tagit oss tiden till att se den, vi får väl se vad som händer. Jag kanske berättade om att jag och karran fick godis av en turk för ngn dag sedan på en pizzaresturang. Av någon anledning var bla 4 burkar hockeypulver. Av en störd anledning så bestämde jag mig för att sluka en burk, något som jag fick ångra när jag nästan spydde:S hahah men vad gör man inte för att få en fin film ;)
Men jag sköljde ner det med drömmar och mjölk!

Men nu ska jag ta och dansa lite till den fina musiken som vi hör på!!
hare gött alla fina och glad människor !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
text-decoration: none;