Tårarna rinner, Vila i frid Therese!!

Hjälp, tårarna bara sprutar ner för mina kinder!! Jag kan fortfarande inte fatta hur det fick hända!! Hur kan bli så jävla svartsjuk så att man ber den man tydligen älskar gå och mörda en tjej som går på samma skola och som man tydligen umgås med ibland?!! Jag fattar inte hur man tänker idag....

Jag är inte rätt människa för att avgöra vilket straff ungdomarna ska få, men jag vet en sak och det är att inget straff är hårt nog föra att kunna ge en människa livet tillbaka!!

Therese lever inte och kommer aldrig att komma tillbaka till sin familj och vänner, men vi kan hjälpa att hålla hennes minne vid liv och låta henne finnas kvar hos oss i tanken!!

Jag hittade nämligen en blogg som hennes kompisar har gjort för att just hålla hennes minne vid liv och för att skriva till henne!! Såfort jag hade börjat läsa började mina tårar rinna!!

Vila i frid Therese



Kommentarer
Postat av: TREES

Man blir så arg! Hur kan det ens hända.. Rip.

2009-06-20 @ 17:36:14
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
text-decoration: none;